happy födelsedag!

Söndag än en gång. Men idag är det faktiskt min brors födelsedag så har stressat runt i Malmö hela dagen och letat present, blev dock godis till slut. Haha, jag är sämst ;D Slängde även in ett paket med såpbubblor, det blir man aldrig för gammal för enligt mig!

I fredags sov Malin över hos mig! Hon hade hosta men det gjorde inget :) På lördagen begav vi oss ut och träffade lite folk hon kände. Efter ett tag stack jag, letade lite paket till broren sen kom Johanna, även kallad Joy!!
Hade en mycket trevlig dag med henne, bl.a hängde jag i en kejda och klättrade på en tunna samtidigt. Haha.
Fint väder i helgen med, mysigt det.

Skola imorgon, ingen överraskning. Hoppas dock på en bra vecka, ska träffa folk och på torsdag blir det MANDO DIAO-KONSERT  på mejeriet i Lund. På fredag blir det film och kanske grillkväll hos Peppep igen, håller tummarna för det!

cykelställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0