långfredag.

Jobbat nårga timmar för Emme idag, härligt när man kunde sitta ute.
En man kom förbi med sin hund som han hade gjort påskfin. Den var jättegullig med sina gula fjädrar på halsbandet och mannen förklarade att de inte satt så det gjorde ont på hunden, för nått sånt skulle han aldrig göra. Haha.
Så tjänade lite extra pengar plus att jag fick sitta och sola mellan kunderna.
Kärlek åt mina lila solglasögon, haha. (och åt mina prickiga såklart)
Jag äälskar detta värdet!
När jag kom hem, vid halv 2, satt jag mig och solade en liten stund till. Fick inte så mycket färg men skönt var det!
Ikväll blir det förhoppningsvis grillning med familjen, så jag hoppas vädret håller i sig!

Imorgon är det dags för fest hos Eddie. Längesen nu, så det ska bli väldigt kul. Förfesten sker hos Mia, vi ska även då grilla lite innan vi beger oss. Efteråt nanar Mia hos mig.

härligt! ;D

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt du har reda på dagarna :D fy fan vad vi ska festa imorrn ska bli riktigt jävla kul :D längesen man såg dig utan förklädnad med :D

2009-04-10 @ 17:14:35
Postat av: felicia

Haha ja nån får ju göra det med ;)Det gjorde vi med, och det va riktigt kul ;D

Hahahahha ja men jag VET att du gillade påskkärringsklädern!

2009-04-12 @ 18:32:04
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0