skärtorsdag!

Roligaste påsken någonsin, i alla fall skärtorsdagen.
Jag, Mia, Fredrica, Tim och Jonte gav oss ut på en.. Jag vet inte vad man kallar det, men vi gick påskkärring i alla fall! Extremt roligt, vi sjöng Gullefjun (av nnågon anledning, haha) för folk och tjänade ihop en massa godis! När vi redan hade tömt alla hus på godis började de andra små barnen ge sig ut, synd för er om ni inte fick nått. HAAA!
Nej nu var jag elak :)
Efter att ha skämt ut oss för halva byn, inklusive lärare som fotade oss, kompisar som tittade konstigt på oss och Emmes mamma som asgarvade åt oss, begav jag mig tillsammans med Mia hem till henne. Vi åt lamm (bää) och hade det allmänt trevligt.
Körde hemåt vid 11, vilket inte var så varmt, men det var värt det för jag hade en superbra dag.
Tack till mina galna vänner :D



Mia, Tim, Fredrica & Jag.
Synd att Feddi blev gömd bakom gitarren, men som man ser här så var vi snygga som få. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0