skola igen :(

Att lovet är slut går inte att ta miste på.. Gick upp tidigt och när jag kom till skolan, efter ett besök hos doktorn, hann jag inte blinka innan jag satt mitt i ett nationellt prov i spanska. Det var ca såhär svårt och jag hade en halvtimme på mig.
Skiter faktiskt i hur det går.

Älskar att det fortfarande är så underbart väder, även om rykten säger att det ska bli sämre nu.

Dansade ikväll, kulkul. Ska tydligen ha uppvisning snart och jag tänker inte berätta när! Mohaha, nej men jag vet inte när :)
Imorgon blir det kanske grillning i tivoliparken om det är bra väder. Jag hoppas!

Nu vill jag inte skriva mer, mest för att jag är elak.
Haaaa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0