deja mi fuego, mi fuego solo ;D

Ganska slapp söndag, legat ute nästan hela dagen. Gjort engelsk-läxa annars iiingenting alls.
Hade NO-läxa men när jag skulle öppna arbetet ( i microsoft office word) visar det sig att det inte funkar! Så testar med ett annat program (wordpad) där jag bara får fram en massa gulliga tecken.. UNDERBART när man ha inlämning+ muntlig redovisning imorgon -.-
Så får väl fjäska lite och hoppas att man kan flytta fram det en vecka.

Imorgon är det då skola för er som inte räknat ut det, hihi.
Efter skolan blir det stan, klippa luggen kanske, hämta pass och växla pengar..
Sen ska jag hem och städa rummet, har jag tur kanske jag hittar ett golv.
Efter det blir det till att packa, för på tisdag åker 9orna nämligen till Berlin. Ska bli väldigt kul, trivs extremt bra med de flesta i vår klass. Dock synd att Felix inte är med, saknar honom.
Stannar tills på ondag och kommer hem vid midnatt.
Sen är det ju valborg på torsdag. Får se vad som händer, ska kanske till Feddi.
Eftersom man är lite efterbliven blir det iaf fest på fredagen istället, hos cooooooola kajsa.
Lördagens händelser blir dock en överraskning.
På söndagen ska jag på emils konfirmation.
Det var väl veckan i stora drag.. Ser fram emot detta!!

Just nu sitter jag och vill jättegärna ha sladden till Mias kamera! : ( har bilder från mando diao konserten + grillkvällen som jag mer än gärna vill ha på datorn, hihi.
Men det är bara till att ha tålamod.

Nu blir det till att slutföra engelskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0