MANDO DIAO

Nu var det sådär lagom längesen jag skrev, get used to it! :D
Skulle skrivit i onsdags, torsdag och igår men har inte haft tid.
Nu är det i alla fall såhär att i tordags var jag på Mando Diao konsert på mejeriet, Lund. MASSA BRA!
Jag, Fredrica och Annie åkte till Lund direkt efter skolan, var där lite efter 2. Hittade ett ICA där vi köpte lite mat. Kl 6 var det insläpp, slutsålt var det med.
Adiam Dymott  och Jonathan Johansson var förband, tycker helt klart Jonathan är den bättre ^^ 
Häääärlig konsert!! Fick dock panik när jag trodde jag tappat mias kamera.. Hihi men det hade jag inte, då hade jag inte levt nu. Annars var det superduperbra!
Efter det bar det av hem till Fredrica, duschade och gick och la oss. Somnade nog vid 2.
På morgonen var det bara att gå till skolan, ha glosförhör, äta fruuuukost, SO-inlämning, idrott och hem nån gång. Dog en stund på gräsmattan hemma, sen bar det av till Peppe. Grillkväll med klassen, mycket trevligt, även om några stack tidigt. Kan ju säga att vi är ganska konstiga, udda och galna i vår klass och det är BRA.
Duschade 3 gånger på ca 15 timmar om någon nu skulle vara intresserad av att veta det, HAAHA..

Idag försökte jag göra lite läxa, vilket inte gick så bra.. Somnade nästan på gräsmattan istället.
Senare blev det kalas för bror+moster i Färlöv.
Imorgon blir det läxor heeeela dagen skulle jag gissa på, BLÄÄÄÄ :D


Kommentarer
Postat av: tim

alla de 3 banden kommer till siesta:D

2009-04-30 @ 14:14:39
Postat av: felicia

japp det är sant :D

2009-05-01 @ 20:21:39
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0