tssss

Ooooooooookej, nu har jag varit i malmö och varit sjuk och av nån anledning skriver jag inte så mycket blogg vid de här två tillfällena.

Vi kan ju börja från torsdag. Ganska hemsk dag.
Var hemma från skolan för jag var sjuk, och fick vid 10-tiden veta att Felix hade krockat med mopeden. Brutna revben och allvarliga skador på inre organ, mjälten hade inte slutat blöda på fredagen ens. Man är orolig för honom : /
Samtidigt fick jag veta att Philips hus hade brunnit, i efterhand har jag fått veta att den KAN varit anlagd. FAN för dom idioterna isf!! Som tur va hade ingen blivit skadad.
Så sjuk, de här beskeden plus en massa läxor.. Hata.

Fredagen blev det också till att stanna hemma. Åkte till doktorn och fick veta att jag hade bihålsinflammation, dock inget allvarligt så det räckte med nått spray och lite avsvällande knark. Åkte till malmö på eftermiddagen, låg hos pappsen och tog det lugnt resten av kvällen.

I lördags var jag ute och gick i parker i malmö med min favorit-farbror Ea, vi solade lite och var allmänt tuffa.
Gick även lite i affärer och kollade. Mötte även Malin!

Söndagen ägnades åt att ut och gå (igen). Kände att jag fick passa på när det nu var så bra väder!

Igår (måndag) köpte jag först lite kläder, trevligt. Efter det träffade jag David och William. Vi åkte till västra hamnen bara för att vi inte hittade nån bänk vid Gustav (haha) och träffade en 58-årig man som berättade om sitt senaste förhållande med 19-åriga Emmeli från Ica. Han var nog inte helt klar i huvudet den mannen ^^ Blev ganska mycket ut och gå även denna dag. Skulle egentligen bara träffas en stund men den stunden varade i nästan 4 timmar p.g.a att Emil kom senare än planerat.
Men när han väl kom sa jag adjö till David och William och hej till Emil. Vi gick hem till mig och fick inte allt för mycket gjort :]

Idag träffade jag & Emil Eslöv-folket. Filip, Rebecka & Jessie kom till malmö för att vara med Emil. Träffade även Johanna aka Joy xD och hennes vän Emma. Hela klungan slog sig ner på Espresso House, sen var jag tvungen att gå för att hinna med mitt tåg.
Tåget blev såklart fast lite innan Lund i 30 min, vilket innebar att jag missade mitt tåg från hässleholm. Var hemma en timme senare än planerat, menmen!
Efter det var det dans som gällde. Där var en person jag hade kunnat klara mig såååå bra utan, men personen i fråga försvann efter ett tag så då blev man glad igen :)
Jag kan ju säga att dansen vi har nu, poker face, är ganska porrig. Haha.

Detta blev väl en ganska lång, halvt tråkig uppdatering.
Kan tillägga att jag ska med älsklingen (Fredrica) till stan imorgon. Ska klippa & färga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0