båtibåti

Kom precis hem från mormor och morfar, varit ute med deras båt på Ivö-sjön.
Vi stannade på nått ställe för att grilla och bada, varit där nån gång innan. Mammsen visade hur mycket hon tycker om mig genom att "tappa" mina skor i vattnet. Hihi nej hon tappade faktiskt dem på riktigt, mellan båten och bryggan. Lyckat! Dock håvade hon upp dom snabbt som attan igen :)
Ganska varmt i vattnet tyckte jag (inte de andra) och finfin solnedgång.
Min bror skulle fiska, jag lät bli. Och lika bra var väl det, hade varit onödigt slöseri på min energi eftersom de inte fick något, hihi. Jag nöjde mig bra med att bara sitta och titta på.
Det hela var mycket lyckat måste jag medge :)

Som sagt är jag ju hemma nu och resten av timmarna detta dygnet ska ägnas åt tv:n tänkte jag,
underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0