first day of the rest of my life

Idag var det då första dagen på gymnasiet.
Orkar inte skriva så mycket om det nu, och om jag ska vara ärlig finns det inte så mycket att säga.
Först samlades vi i aulan och ropades upp och lite sånt, alla skulle säga välkomna. Efter det gick vi till klassrummen.
Till skillnad från i princip alla andra kom jag till klassen ensam och utan nervositet.
Gick igenom lite mer saker och fick lite papper. Efter det gick vi runt i skolan och sen fick vi gå hem :)

Folket verkar okej, skolan är inte så snobbig som jag fasat och schemat kan jag leva med.
Ändå är det något som fortfarande gör att jag funderar på att byta till C4.
Detta är ett av de största beslut jag någonsin tagit, och jag känner mer panik än vad jag visar..
Har verkligen ingen aning, Söderport verkar ganska bra och eftersom jag redan går där är det "lättare", men det är något som gör att jag känner att c4 verkar roligare..
Jaja, ska inte tjata massa om det, låter ju deprimerad! xD 
Tro inte fel nu, jag är glad bara lite förvirrad, hihi!


Slänger in lite bilder från malmöfestivalen för att liva upp stämningen!


MMMMMMARCUS




hahahaha osv :)


nattamad!


vi bjuder på de här bilderna! eller.. jag gör, fredrica har inte så mycket att
säga till om ^^


Ternheim


detta var bästa bilden jag fick på Johnossi, skandal!!
Men ärligt talat gör det inte så mycket, jag var lyycklig ändå.



/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0