Hoy alla glada!

Igår var det sista dagen på jobbet för den här gången och det var väl inte den bästa dagen kanske..
Det började med att backspegeln på mopeden trillade av helt utan anledning och sen tappade jag den när jag hade parkerat! Sur som en citron gick jag in och hämtade kassan.. Kom till kiosken och öppnade utan större problem.
Dagen flöt på ganska bra tills jag fick kaffebönor i ögonen, härligt!
När jag slutade skulle jag upp och lämna kassan. Väl framme insåg jag att jag glömt en lista i kiosken som de var tvungna att ha.. Ja det var bara att hoppa upp på Mr Froggy och köra ner och hämta den.
Glad att jag inte jobbar mer nu på 10 dagar..

På kvällen cyklade jag med lite folk till Kalkan, grillade och sånt.
Efter ett tag började det dock regna och vi bestämde oss för att cykla hem till Fredrica. Där blev det kladdkaka och film innan vi begav oss hemåt.
Trevlig kväll!






 
Lite söta bilder från Kalkan dåvavavava :)


N
u ska jag snart vandra upp till buss-hållplatsen, ställa mig och vänta på en buss som är försenad och sedan åka in till stan och möta Rebecka och Emil! Ska bli kulkulkul! Kanske inte att vänta på bussen, men att träffa Rebecka igen (Emil med, men vi ses lite oftare iaf, hihi)

Vädret kan ju gå och dra något gammalt över sig vettja. Men jag funderar på att trotsa det och ha skjorts ändå!
Nu när ni vet det kan ni leva lyckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0