malmoefestivaal

Imorse vaknade jag för sista gången på sommarlovet 09.
Kan ju säga att jag helt klart har ett bra avslut på det.
Är hos pappa så det är Malmöfestivalen som gäller. I lördags när jag kom hit mötte jag Fredrica, vi gick och tittade på fotboll på O'Learys , hon ville se Arsenal :) De vann och hon blev lycklig, vi gick vidare. Hem till pappsen och ställde packningen. Tog oss till folkets park, Marcus Krunegråd!
Lite småsvettiga (host) tog vi oss hem och fräschade till oss. Sedan direkt ut för att se Timbuktu, härlig stämning på stora torg då kan jag säga!
Vid den här tidpunkten var man ganska slut kan jag säga så det blev hem o nana kudden.
På morgonen bjöd jag Fredrica på frukost på EspressoHouse innan hon skulle åka hem.
Mycket lyckad tid med det lilla fjunet :)

Igårkväll kollade jag på Anna Ternheim och Bob Hund. Stämningen på en Bob Hund konsert är så härlig så det finns knappt! Jag hade ingen att gå med så jag gick själv, haha. Trodde det skulle bli helt mobbat och att jag skulle gå efter en liten stund, men icke! Träffade lite människor jag känner, och lite människor jag inte känner. Brabra!
Hann även umgås lite med David och hans vänner :)

Idag är Dagen med stort D, idag spelar Johnossi! Som jag längtat..
Klockan 8  kan ni räkna med att jag står redo i folkets park!!

Efter konserten ska jag snabbt hem till tåg stationen. Är i hässleholm halv 11, sen ska jag hem och sovasovasoova. När man sen vaknar är det dags för första dagen på gymnasiet, mohaha.

Bilder och sånt kommer nog senare, har inte sladd hos pappsen.

Nu ska jag gå och vara lycklig ;D
/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0