krrr :]

Att ha Rebecka och Emil här var mycket trevligt. Jag lagade mat (!) och vi tittade på film och lite sånt.
När dom hade åkt hem dagen efter tog och min trogne vapendragare (mer känd som Mr Froggy) oss till Mia.
Jag och Mia planerade inför vår vandring. Japp, tro det eller ej men vi ska ut och vandra.
Runt Finjasjön blev det, lördag-söndag eller söndag-måndag.
Passa även på att hämta hem mitt t-shirt tryck, så ska försöka hinna göra klart det imorgon. Bild kommer isf!

Idag blev det stranden, ekohallen och moster.
Hurra hurra för att det ville vara bra väder en stund! Snälla stora starka söta rara underbara fina gulliga bästa du-som-fixar-med-vädret, kan vi inte få ha fint väder resten av lovet? Det gjorde mig i alla fall lycklig och jag skuttade glatt ner mot stranden i mina bronsfärgade sandaler.
Det var bara sol till 2, men lyckades få tillbaka lite färg i alla fall, så man inte ser ut som ett vandrande lik.

På ekohallen hittade jag världens mysigaste filt ( som jag dock inte orkade lägga massa pengar på ). Påpekade dock för min moster att jag inte hade haft något emot att få en sån i present nån gång, hihi.
Köpte lite onödiga fjolligheter som ansiktsmask, hårspray, glass (<- en) och sånt.

Dagen till ära tänkte jag slänga in en sån här outfit-bild.. Sen kom jag på att jag haft minst 3 olika idag. Meeeen eftersom jag inte haft nått bättre för mig får ni en bild på den senaste då..



..och min spegel är ju iiinte skitig och mitt ansikte är sött :]
hihi!

Nu ska jag nog snart bege mig till feddi för att titta på film och lite sånt,
ska bli trevligt om jag inte somnar!

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0