det måste vara en trähäst!

Idag spelade jag golf för första gången i mitt liv!
Det var faktiskt roligt (oväntat) Vi spelade inte så länge, en runda. Men för nybörjar-Felle var det väl ganska lagom.
Jag vill ju inte påstå att jag var bra, men jag var i alla fall bättre än jag trodde jag skulle vara. Kom sist av oss som spelade, men lika glad var jag för det!
Det var jag, Mia, Emme, Tim, Niklas och Love. Feddi fick stå i kiosken och arbeta som redit folk.
Gick och hälsade på henne efter min golf-upplevelse :)

Gårdagen blev faktiskt lyckad. Efter tandläkarbesöket åkte jag och klippte mig, hon fick ta en hel del på längden. Lika slitet som mina converse (då är det illa) xD
På kvällen åkte jag till Feddi med det tidigare nämnda gänget. Vi fikade lite mysigt och körde sedan hem till Mia där vi bäddade upp ett madrass-rum och kollade på film halva natten.
Very nice.

Nu kom lilla mammsen hem, så snart blir det varma mackor för hela slanten!
Efter det ska jag till Mia igen (haha). Vi ska fota lite om vi hinner det och sen lägga oss i vettig tid för en gångs skull.
Detta för att vid 6 imorgon bär det av till Ullared!
Tummen upp för det!

Menmen, tillbaka till verkligheten! Jag måste göra kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0