Gekås!

Idag var det Ullared som gällde! Köpte lite söta saker om kom upp i nästan 1500kr. Ganska lagom faktiskt.
Tänker lite rabbla upp allt här men tanke på att ingen bryr sig och att jag är trött :)
Gick upp vid halv 6 tror jag och eftersom jag ska jobba imorgon börjar det bli dags att tänka på sista refrängen.
Först måste jag dock äta lite!

Medans jag fixade mat gjorde jag ( ganska väntat )en paus i skrivandet. Kan ju berätta att jag kände mig sämst på att "laga mat" med tanke på att..


.. så här såg mitt första försök till en rostad macka ut.
Smått pinsamt kanske, men jag skyller på trötthet :D

Som sagt, imorgon blir det work work. Har en bok att läsa så det ska nog gå bra, sista gången innan skolan börjar och sen är det bara några hegler till att jobba!

Nu bumsar jag i säng, natti!
/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0