:)

Jag måste ta tag i detta, min blogg behöver en ny design!

Anyway, jag ska snart till tandläkaren. Mindre kul.. Jag är inte rädd för tandläkaren på något sätt överhuvudtaget, det är ju bara så drygt att sitta och vänta. En minut känns mer som 10.
Senare idag händer.. vad? Något kul får vi hoppas på. Vad säger ni, guys? ;D

Det känns inte riktigt som sommar när det är sånt här väder, mulet hela tiden.
Jag har inte varit på stranden 5 gånger i år och jag brukar vara där mycket. Det beror förstås mycket på jobbet, men jag jobbar ju inte hela tiden. Jaja, i övrigt har det väl varit ett rätt bra lov.

Nu är det snart dags för Malmöfestivalen gott folk! Härligt härligt, jag har inte varit mycket i Malmö den här sommaren, det har inte funnits mycket tid till det. Men nu blir det några dagar till, antagligen bara lördag-måndag men det räcker. Det är Johnossi (på måndagen) som lockar mest.
De skulle spelat på Tivolirock, jag var glad och lycklig. Sen kommer det fram att de ställt in, tack då! Hihi så de är efterlängtade.
Sen blir det hem, sova och nästa morgon man vaknar går man på gymnasiet!

Visst låter det bra? Nu måste jag kila


Sometimes i'm a nerd :)


Kommentarer
Postat av: emme

haha så jävla typiskt dig!

2009-09-06 @ 23:40:57
Postat av: felicia

haha vilket? xD

2009-09-07 @ 22:51:42
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0