drunken lullabies

Nu är jag här och ränner igen.
Haha, fick det att låta som att jag skriver för ofta. Men det vet vi alla att så är det ju inte..

Dagen med orakade ben gick bra, med tanke på att den aldrig behövde inträffa :) Nu behöver ni inte oroa er mer.

Helgen var nog något av det bästa.
På fredagen åkte jag till Malmö. Sprang runt lite på Entré på kvällen och mötte sedan Ea och Hanna (farbror & flickvännen) Spenderade kvällen med dem och pappsen.
Gick även ut en stund i den mörka natten och hälsade på David och William, haha.

På lördagen var jag, pappsen, Ea, Hanna och Isak och red islandshästar. Mysigt som fan!
Har inte ridit på ca 5-6 år, det var jättekul att få göra det igen.
När vi började hade jag en häst som hette Bläsa, men bytte med pappa efter fika-pausen. Då fick jag Simlir (varför ska dom ha så konstiga namn? haha) Kors i taken vad jag gillade den hästen! Helt perfekt.
Mycket lyckat måste jag säga :)

När jag sen kom hem var klockan 20 i 8. Då skulle jag göra vid mig och vara på fest klockan 8..
Blev såklart lite sen, men det gjorde väl inte så mycket.
Det var Danne och Johan som hade 18-års fest. (Tack till dom!)
Det var myyycket trevligt. De hade hyrt lokal i hammar, nån mc-klubb. Kom lite nytt folk med, kul det.
Åkte hem vid 2 nån gång.

På morgonen vaknade jag såklart tidigt som fan, brukar bli så efter fester :P
Lyckades dock somna om och gick upp vid halv 10.
Mammsen och Amir skulle till Ikea, och eftersom man är något av en superman följde jag med..
Väl där köpte jag en klädrulle.. Det kändes ju inte aaaaalls meningslöst xD
Hittade dock en bäddsoffa jag kanske ska ha, den var såhääär mysig!

När jag kom hem cyklade jag upp till Feddi och hälsade på i kiosken och sedan vidare till macken där jag hyrde en film. The Duchess, efter att Mia tipsat om den (sen att hon aldrig hann se den för att hon somnade är en bagatell, HIHI)
Kröp upp i sängen med en gosefilt och lite pop-corn senare på kvällen.

Idag var det skola, vad kan man säga. Imorgon är det.. skola! Jag har en lektion, känns det inte smått meninglöst? Haha menmen..

Det blir tyvärr inga bilder i inlägget för datorn laggar så smått, ni får överleva :)

/felle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0