starke adolf

Nu har jag varit på ett gym för första gången i mitt liv, och jag är biff till tusen.
Ingen är starkare än mig :)

Okej, kanske en minimal lögn där men skit i det!
Som sagt åkte jag och Mia till Execise ikväll. Eftersom det var första gången var det gratis, hurra hurra.
Det var riktigt trevligt och imorgon kommer jag ha träningsverk i diverse kroppsdelar (eftersom jag är lite småklen, maha )

Har även varit med klassen i Norra Åsum idag och haft sammarbetsövningar. Lagom nödvändigt, skulle stå på stenar, på mattor och på skidor. Vi skulle även rulla bollar, göra knopar, flytta hinkar och bygga lego :)
Jaja, nu vet man ju att man kan det i alla fall. Ganska trevligt trots allt.

Just nu vill jag inget hellre än att sjunka ner i soffan och hitta på en bra film. Tyvärr har jag inga sådana, så ska ta lite dricka och sedan lägga mig.

Imorgon ska det bli bra väder och jag har inte rakat benen, hur ska detta sluta!
Det återstår att se..

Mohahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0