inaktiv x3000

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, men har inte känt för det med tanke på att jag mest velat angående skola.
Nu har jag dock bestämt mig, ska byta till C4 om det dyker upp en plats snart. Står med på någon lista :)
Senaste veckan har bestått av skola, stan och även lite sport.

I fredags var jag och kollade på Önnestad-Kiaby live i Önnestad. Det spöregnade nästan hela matchen och Önnestad förlorade. Men det gjorde väl inte så mycket :)
På söndagen spelade jag golf med Mia, Tim och Andre. Det gick extreeemt dåligt, jag var sämre än sämst. Lika glad var jag för det!

Nu ska jag börja bli lite aktiv igen så vi glömmer det förflutna (förra veckan som jag inte orkar berätta om) och fokuserar på framtiden.
Imorgon blir det först "lära känna"-dag med 1orna på Söderport. Vår klass är faktiskt väldigt trevlig och jag snackar med de flesta så det blir säkert kul.
Senare på kvällen ska jag och pressar-mia till gymmet, jag ska försöka komma igång med den där saken de kallar träning.
Gött det!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan lite men myskläder i höggsta hugg :


HOY!
/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0