avslutning, tralala.

Gårdagen var mestadels trevlig. Eftersom det var första dagen med snö på skolgården passade Loffe och Filip på att bära ut mig och försiktigt lägga mig i snön, sedan mula mig. Det var inte alls kallt.

Efter skolan gick jag med pappa i stan, lyckades införskaffa alla julklappar så nu slipper jag stressa med det :) När pappsen skulle hem åkte jag till Måns. Det lilla roliga med det var att när jag skulle hem skulle jag ta sista bussen och när jag har 20 meter till busshållsplatsen kör bussen förbi.
Var gör man i ett sånt läge när man måste hem? Jo, man börjar vandra/springa in mot staden. Hade lite mer än 20 minuter på mig och var tvungen att hinna med min buss. Som tur var stod det en buss som gick till resecentrum på någon hållplats så kunde hoppa på den. Det var en upplevelse, tänk vad vår lilla stad har för otroliga äventyr som ligger på lur :)

Idag är det skolavslutning som gäller.. Eller, i alla fall i 15 minuter sen ska jag iväg och få min tandställning.. Drygt att jag fick just den tiden, enda gången jag faktiskt vill vara i skolan. Efter det blir det lunchbuffé på Rosegarden verkar det som, mysigtmysigt.

Kvällen ägnas åt julklappsbyte och fest, det gillar vi.

Nu ni alla glada! Nu ska jag mysa ner mig framför TVn en stund :)


haha nörd-halvfjortis-oseriös bild men det är den
sista någonsin på mina icke vidgjorda tänder, så
titta noga ;)
 

/felle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0