..

Den här dagen har varit kaos! Vår nyårsfest är inställd så får lägga energi på att fixa det. Samtidigt skulle och Emma försöka oss på Kristianstads mellandags-rea.. Hopplöst och meningslöst, detta är sämsta rean på länge! Efter ett tag satte vi oss och fikade istället. När vi skulle gå råkade "någon" välta ut ett nästan fullt glas latte över sitt ben, bordet, golvet och skinsoffan :) Personen skrattade en hel del och folk tittade på henne/honom/den :)
Det gulliga var att någon timme tidigare hade en annan (helt okänd person) gjort ungefär samma sak nått bord bort och den tidigare nämnda "någon" tyckte detta var ganska kul. Tji fick hon/han/den :)
När jag.. eller jag menar "någon" sa till tjejen som jobbade sa hon "okeej..jaja, jag fixar det.." sen fortsatte hon prata med sin kompis. Inte "någons" problem längre, men kul för de som satt vid borden bredvid?..

Det var dagens mest spännande händelse. Jag har även färgat håret, hurra hurra..
Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag. Imorgon blir det stan igen, säg en dag jag inte är där.. Haha men det blir säkert mysigt, ska försöka planera nyår lite.


LW, glädje och trygghet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0