fika är mysigt

Inte orkat blogga, veckorna går som på rutin. Tiden flyger iväg utan att jag får något vettigt gjort känns det som.
Skulle skriva någon dag efter Lasses underbara konsert, och poof så har 2 veckor gått.
Min anonyma väninna Mia klagade på mig för att jag inte bloggar, jag hoppas du kan förlåta mig nu :) HIHI!

För att börja från början.. Eller där bloggen dog sist. Jag var och såg Lars Den fina Winnerbäck i idrottshallen i Kriskianstad. Här kommer en lagom detaljerad sammanfattning:

Konserten var underbar, publiken var underbar och stämningen var underbar. Lasse är underbar!


<3

Den senaste tiden har jag gjort lite allt möjligt mysigt, bland annat blivit fast på Lunds station i tre timmar eftersom det inte kom några extrainsatta bussar när tåget inte kunde gå. Slutade med att Amir fick köra till Lund och hämta mig och en kompis. Jag åkte från Malmö halv 5 och var hemma halv 10.. Som salt i såret hade Amir fått köra mitt i matchen. (Tror det var då när Zlatan va sååå duktig.. Kanske..)

Denna veckan har ägnats en del åt hemtentamen, i historia och samhälle. Trots att jag var duktig och började i tid är det fortfarande inte klart! Här med är det alltså vetenskapligt bevisat att det finns ingen som helst anledning att börja tidigare. Kvällen innan är fint!

Helgen blir förhoppningsvis fin. Ska träffa Emil imorgon, fest för gamle Philip på lördag och sova satan på söndag.



Kommentarer
Postat av: mia

nja .. alltså inlägg OFTA så! då förlåter jag dig.

2009-12-05 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0