lussisar!

Slapp dag i skolan idag!
Glömde skåp-nyckeln hemma, så beslagtog halva Alexandras skåp. Första lektionen var det glosförhör och "läsning". Läsning innebär att inte göra något. Nästa lektion var matten, som idag även den innebar att inte göra något ( vettigt ). Nästa punkt på listan var svenska. Eller kanske historia? Äh, skit samma för vi skulle kolla film på båda. "Problemet" var att filmen var inte så lång som den var tänkt så vi fick sluta 11 istället för halv 2. Fint det!

Ikväll bakade jag, bror och mammsen lussekatter. Blev stora nog att mätta varenda svältande unge, men det är ju bara bra! Söta var vi med.


Sista bilden extra sexig, det vet alla :)


Nu ska jag läsa igenom min naturkunskap en gång innan
jag petar nålen i fingret och somnar likt Törnrosa :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0