klingklangklong

Helgen var riktigt kul. Tack för festen Philip och folket!
Lördagen var ganska flummig. Fick damp på mina kläder, så for in till staden och köpte nått nytt lite hastigt. Impulsköp är alltid lika kul, pengarna säger POOF sen står man där utan. I alla fall fick jag tag i en kjol. Att prova är överskattat så jag åkte hem. Som tur va passade den. Tog tåget till Malmö och kom på att det hade varit ganska smart att äta. Så efter en kort bussfärd stod jag på Gustav (Inte personen, torget) redo för en mumsbit. Satte mig på en "restaurang" (kan ju knappt kallas det, låter som en sån med kypare ect. Detta är mer en halvfin levlad pizzeria..). Satt där i min ensamhet bland alla par och bästa vänner, måste varit ganska gullig. Efter det tog jag mig hem till Philip och festen. Mycket trevlig kväll får jag säga. Somnade vid 7 på morgonen.

Vaknade på söndagen (någon timme efter att ha somnat) och gick ner till en härlig frukost made by Philips mami och papi. Stannade ett tag och åkte sedan hem och dog på soffan resten av dagen.

Idag var det dags för skolan igen. Fint att vi börjar med "döds-dag", vilket innebär att jag och resten av spansknötterna slutade kvart över 4 och resten av klassen vid 1 (om jag inte minns fel) Som grädde på mosen hade jag gått upp 20 över 6 för att åka till tandläkaren. Vi börjar 20 över 10 så jag hann dock hem och sova en halvtimme innan skolan.
Efter det gick jag hem till Rebecca. Va ute och gick en runda och läste engelska, mysig dag :)
Ooooch vi fick tillbaka våra svensk-uppsatser, jag är NÖJD! Mvg på den, leénde på mina läppar.

Nu blir det sova av om jag ska orka leka stålmannen hela morgondagen! Cya ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0