söndag

 

Skönt att det äntligen är lov, känner att det behövs ;)
I fredags var jag med emil på smygpremiären av Rent. Den var mkt bra, speciellt andra akten. Jag har inte sett filmen än, men ska väl ta och göra det snart. Tack emil!
Igårkväll åt jag grillat med familjen och fredrica , sjukt gott och vädligt saknat! Har ju inte ätit det sen i somras. Det såg mysigt ut med grillen mitt i snön^^ Sen blev det till att umgås och äta annanas. Tittade även lite på melodifestivalen som inte är jättekul, men det var trevligt.
Idag var jag och fredrica nere vid dammarna och åkte skridskor. Det var första gången på 4 år för mig så det var väldigt kul! Trillade en gång, men det gjorde jag så snyggt så det räknas inte ;D Kom gärna hit och ta en runda på isen med mig, haha.
Nu behöver jag massa ny musik. Sitter med youtube i högsta hugg, vilket är ganska jobbigt till slut. Så ge mig :D


Kommentarer
Postat av: Julia Fuentes

Grillat e gott!

2009-02-18 @ 02:00:51
URL: http://chulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0