torsdag igen!

Nu är det exakt två veckor sen jag skrev och kommer inte ihåg så mycket av vad som hänt så skiter i det :D
Eller.. helgen vad kul!
På fredagen åkte jag till malmö, där träffade jag folk och byggde sandslott. Helt normalt och kul. På lördagen träffade jag först joy och filip som var mkt saknade! Sen kom emil och jag var med honom, filip var med tills han skulle hem. På kvällen blev det bio. Där såg jag en konstig sak som jag ville springa fram och peta på! Saken kallas malin och var SUPERsaknad. Vi såg "i taket lyser stjärnorna". Jag hade inte läst boken och hade inga förväntningar, så den var bra!
När jag och emil gått hem igen kollade vi på bolt xD somnade nån gång.. På söndagen väckte jag emil och sen kom malin. Vi gick ut tills emil skulle hem, efter det fortsatte jag och malin framåt. Där framme var Humla, trevligt att få träffa den saken ;D det blev ballong-smällar på McD och flygplans-kastning på triangeln.
Denna veckan jag jag inte gjort annat än att plugga och sova, är helt slut och längtar såå tills skolan är slut imorgon!

musikalen rent imorgonkväll med emil!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice!

2009-02-12 @ 15:48:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0