________

matteprov & förhör i engelska imorgon och det känns sådär.. stannade kvar efter skolan idag så har nog lite mer koll nu iaf. det får gå som det går med det! efter skolan åkte jag hem och krängde tacos, sen bar det av till dansen. och jag blev faktiskt lite sur, det var bestämt att vi skulle ha uppvisning kl 8 på lördag och sen kunde man åka (t.ex på fest som vissa planerat..). nu är det helt plötsligt ändrat till 9, vilket innebär att jag kommer ganska sent till festen .__. jälva idioter som planerar xD men jag ska väl inte klaga! efter dansen var det tadatatdatatdtadtadaaaa pang boom, solade lite snabbt och åkte hem. resten av kvällen har ägnats åt mer pluggande och ett bad.
imorgon ska jag till vä, bara så att alla vet x]
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0