!

2009
tänkte börja det nya året med att skaffa en blogg, lättare sagt än gjort!
men nu är klart, förutom designen som julia får hjälpa mig med ;]

sitter här och är ganska trött, inte sovit på snart 1,5 dygn förutom 2timmar i eftermiddags. och jag är hes som fan men det är ju bara kul och därför snackar jag ännu mer än vanligt. plus att jag har fått popcorn! så jag är lycklig iaf :)
ska nog snart kolla på film, orkar inget annat.
så folket får ha det så bra utan mig! :D

det blir lite tråkigt här på bloggen nu i början, men vi kan ju hoppas att det blir bättre ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Välkommen hit och god fortsättning på det nya året :D

2009-01-01 @ 20:46:34
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0