gymnasie

var hemma från skolan idag så passade på att kolla lite på gymnasie. eftersom jag har ca 10 dagar på mig att bestämma känner jag lite panik.. jag är extremt sur på vår syv! vet man inte själv vad man vill gå får man ingen hjälp av henne. hon är på skolan 1 dag i veckan och då hinner man aldrig prata med henne. jag skyller inte över det på henne men det är faktiskt väldigt svårt att verkligen klara det helt själv.
antagligen blir det samhälle på någon skola i kristianstad. känns tråkigt för jag vill så mycket mer, men kommer jag på nått bättre får jag byta eller ta det efter gymnasie.
jag är ganska avundsjuk på dom som vet vad dom vill bli. dom har ett mål, något att kämpa för. för mig blir det "jaja, jag gör mitt bästa så har jag det gjort iaf". mina betyg är väl inga problem, men vad ska man med bra betyg till om man inte vet vad man ska göra med dom? HJÄLP?! ^^
ska i alla fall prata med marita (syv) imorgon om hon kommer.. brukar vara problem med det ;)

ha det bra alla friska och sjuka!
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0