rakapparat.

idag kom jag hem från malmö.
trevliga dagar :) tråkig sammanfattning:
i måndags kom rebecka och jessie, hurra! sen gick jag runt i malmö med david. om nån undrar så var det kallt :D sen igår var jag hemma hos philip, när jag skulle hem var det blåsigt och det snöade.idag gick jag ut lite med pappsen, sen var jag med david, jimmy och han med det perfekta håret x]
på tåget var det med mkt trevligt, även om det var försenat 10 min! kom hem lagom till grammisgalan, där det gick som det gick! men jag är lycklig och hyper ändå.
skola imorgon, om inte nån villsätta fyr på gymnastiksalen inatt.. eller nått annat mysigt.
men nu har jag inget mer ointressant att skriva så tycker att vi alla ska springa ut och göra snögubbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0