söndag.

så nu sitter jag här och har ont i halsen :D
menmen, dagen var trevlig. åkte till gustav nån gång under dagen, sen kom emmeli, kimberly & philip dit. Gustav skulle såklart beställa mat på elvis så vi gick UT för att hämta den. det var ju bara 10- grader så ingen fara precis. sen begav sig vår lilla trupp mot johan jönssons hus. där fann vi ganska väntat johan, och även en max. var där lite innan jag skulle hem. sen köpte jag torrfoder! en extremt häftig upplevelse, testa :O haha nej men jag är lite uttråkad bara.
imorgon blir det malmö, antagligen träffa folk & fika! fick rabattkort på expressohouse i julklapp, sött.

psst, fredrica är toppen ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0