torsdag

igår var det stan med lilla emme. hon köpte snygga skor och sen träffade vi oskar. fikade och lite sånt, fick latten 3 eller 5 kr billigare!! enoooormt viktigt händelse gott folk xD nej.. men sen åkte jag hem och skulle gå ut en liten runda. det slutade med att jag plötsligt var i vårt lilla samhälle färlöv. så gick ca 7km istället för 3 som jag tänkt men det var trevligt härligt och givande (haha)
idag åkte jag till stan igen, men denna gången med mammsen och bror. fixade leg där man såklart ser drogad ut och köpte linnen (det plagg jag behövde minst)
gymnasieansökanssaken är nu ifylld, men fortfarande inte helt säker på att jag valde rätt. vi får se! nu sitter jag och låter bli att göra min No-läxa, får väl snart börja..
hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0