måndag

nu är det väl typ 4 dagar sen jag skrev kanske?
iaf!
i fredags var jag med mattias, trevligt. sen på lördagen stressade jag i princip hela dagen. genrep med dansen vid två, hem och duschade, gjorde vid mig och förbredde nästa ombyte xD wroom, iväg till dansen igen. där visar det sig att allt börjar en halvtimme senare än planerat, så jag kommer inte därifrån den tid jag tänk. åkte hem, gjorde vid mig på ca 5 minuter och hopp in i bilen! åkte till johans fest, var där ca halv 11. men det var en trevlig kväll! söndagen ägnade jag åt min vän tvn, det var längesen :)

dansen var skitkul, med rökeffekter och allt! sen att tony irving inte är snygg i kilt.. det är saker man får stå ut med :)
viktigaste uppvisningen vi haft och gör gärna om det! (mer planerat xD )

festen var med kul, tack så mkt johan! finns inte så mkt att säga, hål i tightsen och glassyr på kläderna.. bra kväll :D

idag var det skola igen, SÅHÄR drygt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0