09.00, shoot me :]

Nu är det bara 9 och en halv timme tills jag ska till jobbet.
Gah, jag orkar inte. Egentligen finns det väl inte så mycket att klaga på, behöver ju inte göra så mycket.
Det är bara så extremt drygt att sitta där helt själv utan något att göra.
Och nu har jag ju nästan läst alla tidningar som finns att läsa, haha!
Men jag ska inte vara den som klagar, när jag slutar imorgon är jag ledig tills på..
Nej där sket det sig, kom precis på att jag tagit en dag för emme, d.v.s tisdag = inte ledig förrän på onsdag.
Börjar jobba igen på måndag efter det, wuuuuhu.
Menmen, det ger pengar iaf, så nu satan!!
Kläder, och vad sa vi om den där Harry Potter bion?
Fint det!

De här bilderna visar hur extremt kul jag kan ha det på jobbet:


Jag kan lägga pengarna lite fint :)


JA, bilden är meningslös men det kan ju vara kul att fota mikron
 när man väntar på maten!

Wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0