Harry Potter och Halvblodstuggummit?!

back from the dead!
Eller rättare sagt, jobbade sista dagen för den här perioden idag.
Har fördrivit en del tid med att spela The Sims 2 Nattliv.. Haha kalla mig fjolla om ni vill, det är okej :D
Fick även besök av Fredrica igår, trevligt att bara sitta och snacka som förr.

Kom hem från bion för inte så längesen, såg Harry Potter såklart.
Slutet var dåligt, men annars var den bra.
Ska dock ta och läsa boken snart så man får veta hur det ska vara!
Innan bion var jag, Emme, Mia och Peppe och åt på Peking (Kinamat). Peppe åt mest av alla, alltså mer än halva!
Vi andra var ju spymätta, men efter nån timme på bion säger hon: Felle, jag är hungrig igen..
Jag höll på att skratta ihjäl mig! Fattar inte hur en så smal kropp kan kränga i sig så mycket. Söta Peppe.
En annan gullig sak som hände drabbade såklart mig..
Jag hade köpt popcorn som jag satt och mumsade på. Mitt i filmen känner jag att det inte är ett popcorn jag fått i munnen. Spottar ut det och upptäcker förfärat att det är ett tuggummi! Och jag kan ju garantera att det inte var mitt..
Visar för Emme som också börjar skratta. Jag tyckte det var extremt äckligt, undrade vilken sjuk människa som kastade tuggummi i mina popcorn -.- men kunde inte låta bli att skratta..
Efter en stund kommer Emme dock på: Du, det var nog mitt tuggummi! Jag har nog råkat slänga det där i när Popcornen stod på golvet..
Tack!! Det var ju oerhört snällt vännen! Haha.
Men bättre att det var Emmes än att det var någon annans..
Vi slängde tuggummit och jag mumsade lyckligt vidare på mina Poppisar :)
Slut på historien.

Nu ska jag nana kudden, ses neerds <3

Kommentarer
Postat av: Emme

HAHAHAHAHA, nu fick jag mig ett gott skratt :))))

2009-07-31 @ 12:46:16
Postat av: felicia

haha ja det är rätt! :D

2009-08-01 @ 17:41:52
URL: http://fliicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0