sovmorgon!

Här sitter jag och sitter :)
Jobbat idag, det blev ju total katastrof imorse, haha!
Jag hade ställt klockan på åtta, börjar halv 10. Vaknade och kände att jag kunde snooza en liten stund. Problemet var att jag tryckte fel och satte minsann inte igång snooze, istället vaknade jag 10 över 9 (skulle köra kvart över). Wuuuhu, upp som ett jihu for jag! Borstade gaddarna, slängde ner mina saker och satte full fart på Mr Froggy.
Kom till golfbanan med halva kudden kvar i ansiktet.
När jag väl är på plats och allt är lugnt märker jag att det är strömavbrott, underbart!
Lilla söta rara (host) Inga-britt kom med kaffe på termos och efter det var det helt dött tills jag slutade. Hade kanske 15 kunder på hela dagen och inget att göra.

Men nu när jag slutat är jag glad och lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0