YEAH!

Hemma från Malmö nu.
Hade mycket trevligt. På fredagen gick jag och Mia på en liten shopping-runda och vi fyndade!
Jag fick 1 linne, 2 t-shirts, 1 halsband, 1 gulligt tuggumipaket och nått annat onödigt godis för 191 kr!
Det blev jag lycklig av! Eftersom jag jobbar har jag faktiskt ganska mycket pengar för att gå i mina skor, så blev även sugen på en röd Adidas jacka på sns, 500 kr. Billigt så det kliar lite i fingrarna, hihi!

Hade dock inte hunnit köpa den just nu ändå eftersom jag åkte och hälsade på min farbror & hans fru i Ängelholm fredagkvällen. Stannade hela lördagen och hade det allmänt trevligt.

Träffade även min andra farbror som jag saknat en del. Nu tänker ni som inte träffat honom väl nått i stil med " Wuuuhu vad kul det måste vara att träffa en gammal farbror...." men tro mig, han är inte som andra. Helt galen, värre än mig (?!) We like!

Har  även fått min gitarr lagad (Haha, fattades en sträng) så ska väl börja slå lite smått på den igen.

Wellwell, jobb imorgon och jag tänkte spela The Sims 2 för att fördriva tiden (eftersom jag blivit sugen på The Sims 3.. )
Problemet är att jag inte spelat det på väldigt länge, så jag hittar inte skivorna!
Så om jag inte hittar dem imorgonbitti blir det till att läsa gamla tidningar.

Det blir ett senare problem dock, skit i det nu! :D

Jag avslutar detta inlägg med några bilder och ett litet citat från världens sötaste Peppe:
"du är så jävla bra och vet precis allting, så känns det skänt att ha ett finger i röven?"






köpa? Hihi..


en av helgens OUTFITS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0