Tivolirock 09!

Nu är Kristianstad-dagarna över för detta året.
Lyckat år tycker jag!
Tivolirock igår var väldigt bra och trevligt. Träffade massa folk, lyssnade på bra musik och andra bra saker som ingår.
Vi var ett gäng som stod och väntade på Markus Krunegård ganska länge (kanske lite mer än ganska). Till slut tröttnade jag och gick. Tror ni inte min kära vän Kajsa kommer senare på kvällen med autograf och hela köret?! Joooodå, jag hade missat honom. Missade även spelningen eftersom jag jobbade då. Blää på det. Men livet går vidare, jag tar honom på Malmö-festivalen!
Några bra band jag däremot inte missade var Sugarplum Fairy (deras autografer täcker just nu min arm), Bob Hund (!), The Sounds och Artmade (som jag bara såg lite av)..
Kvällen skulle dock blivit fulländad om Johnossi hade kommit. Får ta dem också på MALMÖ-FESTIVALEN!
yeeah!

Annars har det väl inte hänt så mycket de senaste dagarna..
Var hos Maffe för några dagar sen, var ute med hans småbröder. Efter ett tag fick de för sig att de skulle ha vattenkrig! :|
De tyckte även att jag skulle vara med, något jag märkte när jag helt plötsligt stod med en vattenstråle rätt i huvudet.
Till slut såg jag väl ut som en dränkt katt och fick låna shorts av Leo (som är ca 10 år kanske?). De passade perfekt! Haha. Jag kände mig cool, de var gröna med eldflammor :)
Mycket trevligt!

Imorgon blir det till att jobba igen, det är extremt drygt!
Och i den "nya kiosken" jag jobbar i nu är kylen lite smått störd och låter som om den tänkte utrota hela planeten Tellus så fort det blir liiiiite för varmt -.- Funderar starkt på öronproppar imorgon.

Nu blir det lite mer TV, något jag inte aaaalls ägnat dagen åt!



yeah, Tivolirock 09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0