fish!

Nu är det färdigjobbat för den här gången.
Faktiskt inte varit så drygt, tro det eller ej!
Detta på grund av MålarN, även kallad Daniel, som också jobbade vid kiosken de här dagarna.
Att ha någon att prata med gör att dagen går myyyyycket fortare. Därför ska jag även hälsa på Mia och Emme imorgon när det är deras tur att jobba.
Det här att jag inte bloggat de här dagarna beror (såklart) på jobbet och även på att jag spenderat lite tid med familjen :)
I förrgår hade vi en trevlig hemmakväll, spelade "strand-tennis" och jag skrattade så jag fick kramp i magen. Trevligt det!
Igår blev det kiviks marknad med mammsen, broren och mormor. Fyndade inget men jag är lika glad för det!

Idag var jag i stan med Mia, skulle in snabbt men stannade flera timmar. Blev inte mycket fattigare på det, positivt! Träffade Emil och Rasmus lite snabbt :)
Köpte några konstiga hux-flux papper som fastnar på tröjor. Så jag och Mia är mitt uppe i ett projekt där vi gör extremus snygga tröjor. Lovar att lägga ut bild när de är klara!

Imorgon/Idag bär det av till Malmö! Och som grädde på mosen följer Mia med.
Det blir jättebra hoppas vi.

Nu ska jag springa och öppna mitt fönster för det är varmare än en dunjacka i Sahara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0