nöt -.-

Nu bär det snart av till Malmö.
Har varit och hälsat på nötterna. GAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad jag stör mig på vår chef (?!??!)
Hon kom 5 min innan Mia skulle stänga och började plocka in varor från bilen.
Så sa hon: Vad bra att du har sällskap, då kan hon hjälpa mig att bära in.
Så tänkte jag "Jaha, då frågar hon väl om jag ska hjälpa till.."
Men inte hon inte! Efter en liten stund sa hon surt: Ja jag menade ju allvar?! Jag behöver hjälp!

Liksom VA?! Jag jobbar inte ens idag och så kommer hon och tror hon kan bossa. Man frågar väl om man vill ha hjälp? Hon var inte sån i början, nu har hon väl tröttnat på att leka snäll.. Men totalt onödigt när jag inte gjort henne något.

Jaja, nog pratat om den människan, nu lagar jag lite mat så får springa o kolla så köket inte brinner ner :)

(detta var inget lämpligt "outfit-inlägg", haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0