immeln, here we come.

Okej, nu är Kristianstad-dagarna i full gång. Helt okej tycker jag, trevligt med allt folk.
Var inne hela kvällen igår och nån timme idag. Har knappt sovit något på länge och jobbar denna helgen så jag orkade inte mer idag.
Imorgon bär det av till Immeln med lite folk, kommer nog bli mycket kul och ganska flummigt.
Packningen står halvklar och vi vet fortfarande inte hur dags vi åker.
Beror fullständigt på hur duktig vår Emelié spelar på morgondagens Beachsoccer.

På tal om Beach, har varit på stranden 2 gånger nu. SÅÅÅÅÅÅHÄR skönt! Varmt i vattnet och allt, dock var det algblomning första dagen så man kunde inte bara efter ett tag.
Men dagen efter (igår) var det perfekt, medans det regande och åskade längre in i vårt land :)

Haft ett par trevliga filmkvällar med Mia de senaste dagarna. MARLEY & ME ÄR SORGLIG!! :( Det är okej, ni får kalla mig fjolla haha.
Vi var även på Nova, där korta jag kunde fynda en jacka för 170 kr på barnavdelningen, MOHAHHA!

Sitter här och dör av värmeslag. Nej okej det gör jag inte men det känns precis som att man är utomlands ( jag vill inte klaga, men det är för varmt enligt mig, kan inte sova!!)



Med denna söta bild på Mia ( utanför Nova) avslutar jag detta inlägg..Hej så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0