*

Yes sandlåda, jobba imorgon igen.
Det var trevligt med lite ledighet! Hade mycket trevligt hos Joy och har även haft Harry Potter-"lan" med Mia och Tim inatt, somnade vid 8 på morgonen eller något. Fint det, go Harry! :D
Av någon anledning är det alltid jag som får problem när vi ska göra något som innefattar en instalation på datorn. Haha det tog väl circus en timme innan jag till slut fick igång skitet. Men lika lycklig är jag.

Jag är såhär otaggad på att jobba imorgon men med hjälp av mina tidningar, Harry Potter-bok (ja, jag är smått såld på det nu.. ) och kanske dator ska jag nog klara av fyra dagar till.
Nu tänkte jag gå och begrava mig med Harry-Barry och Halvblodsprinsen en stund innan jag gräver fram nån gammal film att glo på.

HeyHey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0