booooooom

Eftersom jag inte har internet i kiosken kunde jag inte lägga upp inlägget när jag jobbade,
men eftersom jag inte hade något att göra passade jag på att skriva det :]


kl 15.03 :
Nu sitter jag och jobbar, om man nu kan kalla det det.
Haft ca 10 kunder idag, haha. Passar på att sitta ute och sola, underbart och extremt varmt eftersom det är helt vindstilla här.
Mammsen fixade mat till mig idag, problemet var att när min bror kom och skulle lämna den hade hon inte skickat med bestick! Hungrig som jag var brydde jag mig inte om det utan tog 2 teskedar av plast och åt min lövbiff. Det var lite utmaning kan jag säga xD
Lyckades dock utan att knäcka en enda sked!


Nu är det bara 1 och en halv timme kvar tills jag slutar, fint det! Tiden går extremt sakta när man sitter här.
(yes, det kom nyss tre kunder till!!)

Nu ska jag sätta mig och läsa NU! och dricka loka i solen :)


Fullt blås och raka rör!


kl 22.53:
Jag lovade en uppdatering men eftersom det inte är kul att läsa blir den kort :D

Var i malmö och:
Träffade David
Träffade Malin och hennes vänner
Åkte till Ven med pappsen (det var ifs inte i Malmö, men det var kul ändå)
Ooooooch så gjorde jag säkert annat tufft.

bambam, vi tar den igen.. FULLT BLÅS OCH RAKA RÖR!
:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0