kaffekaffe

Jag har inte haft tid att vara aktiv, har ju varit på siesta!
Var ju dock slut på lördagen, men ignorera det vettja.
Kolla detrevennernaochfeddi.blogg.se för världens vackraste videoklipp på lite okänt folk som dansade för/på oss!
Perfekt väder både fredag och lördag, uuunderbart. Lördagkvällen blev tyvärr ganska dålig, försöker radera den ur mitt minne eftersom den förstör. Bl.a blev Tims jacka stulen så han & Mia åkte hem och jag var ganska sur eller något sånt..

Förutom det var mycket kul och massa bra band. längtar redan till nästa års siesta.
Och kan ju hoppas på någon dag på peace&love i sommar om pengarna finns..

Nu är jag klar med alla läxor för hela grundskolan, känns lite konstigt när man tänker efter. Nu består lektionerna mest av att titta på film och annat härligt.

På fredag blir det Götet med klass 9b, blir förhoppningsvis mycket bra!
Ska på Liseberg på lördagen, tummen för bra väder.

blubb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0