midsommardag!

Yes yes yes, midsommarafton igår. Mycket trevligt med god mat, härligt sällskap, jordgubbar och midsommarstång!
Det regnade inte ens på oss, tack tack och åter tack för det!
Kvällen började hos Feddi, tralala. Sen skulle vi cykla till Marcus och då börjar det spöregna och ÅSKA. SÅ smarta som vi är stannar vi inne lite till.
Till slut gav vi oss iväg och ja.. resten av kvällen spenderades hos Marcus.
Vid 2-tiden kom söta Malin och hämtade mig med miniskåpbilen. Så det var bara till att slänga in cykeln och åka med. Sov hos henne, Pierre var också där.
Vaknade kl 5 på morgonen och var piggare än piggast, men somnade sött vid 7 igen.

Kom väl hem vid 3-tiden och efter det har jag inte gjort ett skit :]
Imorgon kommer mormor på snabb-besök och efter det åker jag till Malmö i några dagar.
Det blir trevligt hoppas jag!
Nu ska jag se om jag kan rota fram nån gammal film att glo på!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0