slut :D

Yes, lämnade in musikprojektet idag så nu är allt helt klart när det gäller skolarbete.
Spelade också upp , både ensam och tillsammans med lilla Mia. Det blev mvg på oss båda 2, underbart det!
 Idag sattes alla betyget så nu kan man bete sig hur man vill, är det inte härligt?
Har sänkt mig i ett ämne men höjt mig i 2, vad jag fått veta iaf. Det duger bra för mig.
Nu är det bara trevliga saker kvar; göteborg över helgen, "klassföreståndarens dag" på måndag, turnering på tisdag (!!) och avslutningsmiddag på kvällen, lediga på ondag, något skit på torsdag och aaaavslutning på fredag.
Både kul och lite läskigt. Kommer sakna vår underbara och galna klass som fan. Hoppas att vi håller mycket kontakt, men med tanke på att vi är vi kommer det nog inte gå så bra. (Det tog oss 100år att bara bestämma klasströja och vi är sämst på röstningar)
Men vi ska försöka!!

Nu har jag packat ihop det sista inför morgondagen. Åker hemifrån 6 på morgonen, wuuuuhu!
Det ska bli kul, uppdatering efter helgen.

Sköt om er vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0