slutslutslut

Imorgon är det dags. Imorgon är sista dagen tillsammans med klass 9b och jag kommer böla.
Kommer aldrig glömma alla våra galenskaper.
Men nu ska vi vara glada! Imorgon kommer bli en underbar dag med massvis av regn.
Efter en massa hejdåande ska jag väl hem och fixa för kvällen då klassen har återträff hos mig.
Planen var att vi skulle vara ute, får se om vädret vill hålla sig till den planen (antagligen inte).
Det blir skitbra :D

Idag var jag i stan med Emme & Annie. Färgade håret och lite sånt, något som kostade mer än väntat..
Vi får väl se hur länge pengarna räcker nu.

Nu skiter jag i att skriva mer, gissar på att det inte blir förrän efter helgen ^^
Glad sommar gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0