klassen som är bäst

En dag innan avslutningen och nu börjar det kännas ordentligt, hur jävla mycket man kommer sakna den här underbara klassen. Helt sinnes vad mycket kul vi gjort tillsammans.
Jag kommer böla värre än värst på avslutningen.

I helgen var älskade 9b i Göteborg, det var mycket lyckat.
På fredagen gick vi på ett museum bara för att vi var tvunga sen blev det shopping-runda och mat. Efter det åkte vi spårvagn till Göteborgs vandrarhem. Problemet var att vi (tröga som vi är) bara hoppade på en slumpmässigt vald spårvagn och efter nårga minuter kom på att den gick åt totalt fel håll. Inte gjorde det oss något, hoppade av och åkte tillbaka. Väl framme hade vi det trevligt på rummen, lite småproblem för vissa men så kan det va..
 Gick ut och åt och hittade sedan en lekplats med en liten fotbollsplan. Rastade av oss lite innan vi gick tillbaka till vandrarhemmet.
På lördagen var det liseberg som gällde, extreeeeeeemt kul. Åkte karuseller som en galning och gick först i ledet på Gasten, HOY va kul det va. Åt mat och sockervadd, mumsigt. Det blev många timmar (11 tror jag) och ändå ville jag inte hem vid kvällens slut.
Väl "hemma" träffade vi nårga människor vi snackat lite snabbt med på liseberg. Det slutade med att jag och coola Ida dygnade med nårga av dom.
När vi sedan skulle hem var jag ganska trött och somnade sött direkt efter maten där hemma.

LYCKAD RESA
som jag alltid kommer minnas <3

I skolan på måndagen hade vi mysdag med film.. Vi var nårga stycken som laddat upp ordentlig med täcke, kudde och hela köret ;D
När filmen blev dryg hade jag och Mia täckrally i koridoren medans Emme filmade. SATAN I GATAN va vi skrattade, kramp i magen till hela gambia!! Hihi.

Igår var det fotbollsturnering i skolan som vår klass vann ( inte oväntat )
Det är något av det roligaste på hela terminen och nu till slut vi ÄNTLIGEN möta lärarna i en final.
Och vi vann!!! (inte lika väntat)
Vi är de första 9orna på över 3 år som vinner utan straffar, uuuunderbart.

På kvällen var det avslutningsmiddag med alla 9or.
Middag och dans hela kvällen, mina fötter var mördade när jag kom hem men det var det värt.
Underbart och Jörgen körde en favorit i repris från 6an, "Det gör ont" av Lena Ph.. Han dansade med en golvmopp och det blev som ett slag för mig.. Kändes som att det var nyss han kom in i klassrummet och gjorde det första gången, och vi undrade vad det var för galen lärare vi skulle få.
Det har varit en underbar tid..

Nu är det bara städning och avslutning kvar, sen är det slut..

Älskade 9b, kommer sakna er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0