feeling hot, hot, HOT!

Ja varmt är det iaf!
Nu har jag jobbat klart, eller det var ju faktiskt sista dagen igår och det var skönt ska jag säga.
Drygt att sitta där, och varmare är varmast. Igår kom det MAX 10 kunder om man inte räknar med nån jävla klubb..
Hur lönt var det på en skala?! Jaja, nu slipper jag det några dagar. Börjar dock på lördag igen -.-
Känns som att jag alltid jobbar. Får iaf pengar så nog tjatat om det!!

Igårkväll tog jag cykeln till färlöv, närmare bestämt till Emme. Hon, jag, Mia och Tim planerade lite inför vår lilla tripp till immeln. Robin kom också en sväng.
Efter det skulle Mia hem till mig och vi skulle spela x-box resten av natten xD
Hon körde hem till sig o hämtade saker, under tiden skulle jag cykla hem.
Samtidigt skulle Emme köra hem Robin och snälla som de är följde de mig..Och helt plötsligt när jag cyklade där brevid mopeden kom det en sväng. Den var jag väl förberedd på, men inte på hålet som var mitt i vägen..
I min lilla cykel-korg hade jag en limpa bröd och 2 cola-flaskor.. Brödet landade någonstans mitt på vägen och flaskorna hoppade och voltade i korgen. Trots detta trillade jag inte! :D
Haha men det såg lite kul ut.

Idag var jag och Mia i staden Kristianstad och letade bikini. Det gick ju rätt åt skogen.
FINNS JU INTE EN ENDA NORMAL BIKINI I HELA STAN?!
Däremot köpte jag en underbar t-shirt och ett meningslöst men även det underbart halsband!
Det var vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt men trevligt :)

Är det dåligt väder imorgon blir det Nova och fortsätta jakten på bikini. Annars får man beställa nått skit :)

Nu ska jag måla naglarna med nagellacket jag inte köpte och göra andra söta saker!




Håhå, mitt sessiga halsband! Självklart är det en annanas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0