''

Torsdag igen, snart helg.
Engelsk- och matteprov imorgon sen är man ledig. Ska då till malmö och hoppas att det händer något kul där, och att folk frisknar till! Just nu kliar det en massa i min hals så får väl köpa lite halstabletter imorgon.
Att det blivit ljusare och varmare de senaste dagarna gjorde mig tydligen galen, vaknarde 02.23 inatt och trodde det var morgon. Gick upp och började klä på mig innan jag insåg att något var fel. Haha, men det var väldigt skönt att lägga sig och somna om igen. Detta är inget jag gjort förut, men nån gång ska ju vara den första :)
Nu ska jag nog titta på film och äta sallad med dippa. ( Låter som att jag är jättenyttig, och vill ni tro det ska jag inte komma och förstöra genom att berätta sanningen)
Peace out! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0