helgen:

Fredagkvällen spenderades hon vår älskade Peppe. Nästan hela klassen var där och det var jättetrevligt. Vi kollade på film och lyssnade när Macke och Dehn sjöng till Bumbibjörnarna och andra söta låtar. Vi dansade runt till Abba-låtar och var allmänt barnsliga, vilket alla såg ut att trivas mycket bra med. Vår klass är underbar, iaf på fritiden.
Det blev lite dålig stämning när Macke slog Joel på käften så att båda började blöda, men först hade Joel tryckt ner hans huvud i marken så det var ju bådas fel. Detta hände när nårga körde dunkgömme ( som sagt, barnsliga och vi älskar det )
Efter tvättning av sår och lite sånt åkte Joel hem och vi andra fick upp stämningen igen, kul som fan sista stunden med. Innan vi skulle hem var vi snälla och hjälpte Peppe att städa lite.
Sen gick vi till Önnestad, ca 2km, för jag orkade inte ge mamma en vägbeskrivning och det fanns trevligt sällskap ( Flou, Feddi, Mia, Tim och Lelle )
Mycket lyckad kväll!


På lördagen skulle jag upp vid 8 och jobba.
Stå i kiosken på golfbanan, lite drygt men kanska trevligt. Kunde kolla på film och göra läxor under tiden, och jag har inget emot att få lön för det. Haha.
På kvällen var det ju dags att släcka elen, men mammsen hade tagit fel på tiden så vi var lite efter. Typ en kvart eller så, men vi gjorde det iaf! Hela gatan förutom ett hus gjorde det, lite pinsamt för dem ;) Haha.


Inatt skulle man ju ställa fram klockan, vilket innebar att jag fick gå upp ännu tidigare för jobbets skull idag! Så man är väl lite trött, inte blivit någon sovmorgon denna helgen inte. Men det är sånt man får tåla om man vill ha lite mer pengar. Nu ska jag väl inte jobba där på en månad eller så, vi är 6 pers som turas om.
Efter jobbet stack jag hem till Mia. Vi fixade litta med bloggen (vad tycks? Haha) och drack / åt äggtoddy. Det är SÅHÄR mättande. Sammtidigt kollade vi på en av världens mest meninslösa filmer, Napoleon Dynamite.. Den är extremt kul!!
Nu ska jag göra lite mer läxor innan jag går och lägger mig för att sedan vakna i en ny vecka :D
wiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0